WAAROM JUDOCLUB TIELT?

Kleuter tot 99+

Wist je dat je bij JC Tielt vanaf het 2e kleuter tot 99 jaar kan starten met judo?

JC Tielt wordt reeds jaren gekroond met een gouden label voor een uitstekende jeugdwerking. Je start bij JC Tielt steeds bij jouw eigen leeftijdscategorie.

Recreatief tot competitief

Wist je dat de judoka's bij JC Tielt nationale en internationale titels behalen op kampioenschappen?

Doe je het liever wat rustiger aan? Geen probleem, op recreatief vlak ben je bij ons eveneens aan het juiste adres! Ook oud-judoka's kunnen bij ons herstarten na een inactieve periode en dit met behoud van gordelgraad.

Witte tot zwarte gordel

Wist je dat je bij JC Tielt een uitstekende begeleiding krijgt in jouw loopbaan van witte naar zwarte gordel?

Onze judoka's worden getraind door gediplomeerde trainers onder leiding van Marnik Dobbelaere, 6e DAN en trainer A.

GRATIS INITIATIELESSEN

Bij ons kan iedereen vanaf het 2e kleuter judo aanleren. In september en oktober zijn er 8 gratis opeenvolgende initatielessen voorzien. Wenst u zich echter tijdens een lopend seizoen in te schrijven, heeft u recht op 4 gratis opeenvolgende initiatielessen. In deze gratis lessen zijn alle verzekeringen inbegrepen. U hoeft zich pas na deze lessen in te schrijven.

Heb je in het verleden reeds judo beoefend in een club aangesloten bij Judo Vlaanderen en je bent ondertussen 2 jaar inactief? Dan heb je bij ons rechts op 1 maand gratis inloopperiode met behoud van gordelgraad!

WAT KOST HET?

Kleuters (vanaf 2e kleuterklas)

Verzekering inbegrepen

90 EUR / jaar

Jeugd (-18 jaar)

Verzekering en deelname aan tornooien inbegrepen

140 EUR / jaar

Volwassenen (+18 jaar)

Verzekering en deelname aan tornooien inbegrepen

150 EUR / jaar

WANNEER?

* 1e dinsdag / maand: Technische training + 2e dinsdag / maand: Kata-training (Zie berichtgeving op onze Facebookpagina)

* 3e dinsdag / maand: Regionale technische training + 4e dinsdag / maand: Regionale Kata-training (vanaf 1ste Kyu, inschrijven op website VJF!)

INSCHRIJVEN OF MEER INFO?

Laat uw gegevens achter en wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren.